Zainspiruj się błękitną laguną

Chest!

Tak jak pisałam w zeszłym poście, podsyłam wam moje inspiracje wodne. 

Kawałek pięknego, słonecznego lata. Nieziemsko błękitnej wody i swobodnego dryfowania na jej powierzchni.
Chcę tam być.
Mój brat pływał z żółwiami u wybrzeży Hawaii, może następnym razem ja popływam z rekinami na Malediwach (ale to ostatni będzie post :D)

Szybkie wytłumaczenie terminów:
diving-to nurkowanie z butlą tlenową, przygodowe, w poszukiwaniu niesamowitych miejsc tj wraki
snorkeling-swobodne nurkowanie, przy koralowcach, z rybkami
I tu podkreślę chcę to i to!

W zdjęciach inspiruję mnie:
1)Wolność 
2)Brak kontrolowania parametrów i ustawień aparatu. Zdjęcia najczęściej robione GoPro
3)Naturalna kolorystyka
4)Prosta forma i przekaz
5)Zdjęcia dają mi poczucie ciepłych promieni słońca na policzku
6)Drugie zdjęcie jest niesamowite. Doza tajemnicy, trochę strachu i ostrożności, przy tak wielkim stworzeniu. Ale czuję też pewność siebie i poczucie bezpieczeństwa ze strony nurka.
7)Uwielbiam efekt widocznych promieni słońca przebijających się przez wodę
 As 29 fotos mais impressionantes do concurso de fotografia que a National Geographic fez no Instagram2016 National Geographic Nature Photographer of the Year | National Geographic
“The Big Blue”: Astonishing Underwater And Freediving Photography By John Kowitz
Best Whale Photos You Never Seen Before - Animals Comparison
“The Big Blue”: Astonishing Underwater And Freediving Photography By John Kowitz
De todo un poco..vive y deja vivir 😊
It’s too warm for you? Who is in for un underwater session? 📸 @benthouard #thisisadventure
Dive like a #pro with #Cressi 👈🏻 Photo b
“The Big Blue”: Astonishing Underwater And Freediving Photography By John Kowitz

Komentarze