Toksyczne kwiaty

Hej Hej!

Jak wspominałam w poprzednim poście, wstawiam drugą część sesje w rzepaku. Ale dzisiaj w klimacie ''toksycznym''.

Mieszkam aktualnie w Krakowie. Czyli smog, toksyczne niebo i temperatura zamknięta w kopule nie jest mi obca. Stąd wpadłam na pomysł pokazania tego jak się czuję.

W środku kwitną we mnie kwiaty, łodygi okalają mi skronie. Na zewnątrz żyjemy w toksycznym środowisku i staramy się  chwytać każdy zalążek natury jaki mamy w zasięgu wzroku. 
Lubię apokaliptyczne klimaty filmów i książek. Dają wgląd bohaterom, na świat, którego dla nich nie ma, bo sami go zniszczyli. 

Sesja jest utworzona kontrastowo.
Rozlegające się, złote pola rzepaku dają poczucie wolności, radości, pozytywnego myślenia.Kwiaty są oznaką życia.
Modelka w masce, jest tego przeciwieństwem. Czuć lęk i tajemnice. 









Komentarze