Ostatnie promienie słońca nad jeziorem

Hejka!

Od ostatniego posta trochę minęło, więc czas nadrobić. 
Z dziewczynami łapałyśmy ostatnie promienie słońca nad jeziorem. Grając w gry na brzegu, czekałyśmy na odpowiedni moment, aż słońce będzie już bardzo nisko. Piękne pomarańczowo-różowe. W białej sukni stworzyłyśmy lekko melancholijny klimat.

Lubię robić zdjęcia, nie tylko zwyczajne, profilowe*, ale trochę innej tematyce. Zdarzały mi się sesje w klimacie horroru, na zakurzonym strychu czy strojach gwiazd filmowych. Nie chcę się ograniczać, chcę doświadczać czegoś ciekawego i wszystko inspiruję mnie. Nie lubię być jak inni. Wśród tylu fotografów, muszę odnaleźć swoje miejsce. Bo powiedzmy sobie szczerze, ja będę chciała robić to zawodowo. 

Jak już tak zaczęłam coś o mnie, zapraszam do kolejnego posta. Teraz wpadłam na pomysł stworzenia mojej krótkiej fotograficznej przygody, jak to się zaczęło i dokąd zmierzam. 

Więc dopoczytania później. ;)












Komentarze