Mężczyźni inspirują I

Holla amigos!


Już miesiąc siedzę na mieszkaniu, odkąd zamknęli uczelnie i pracę. Chodzę od kąta do kąta i raz go posprzątam, a później znowu nabałaganię. Tylko tutaj na szczęście mam w miarę pookładane myśli.

Była pierwsza część inspirujących kobitek to czas na boskich adonisów. 
Pracowałam kilka razy z chłopakami na konferencjach, jednak nigdy jeszcze nie w indywidualnej sesji. Prócz mojego własnego mężczyzny. Mam głowę pełną pomysłów na sesje, ale nadal jestem ograniczona w działaniu przez sprzęt, ale to następnym razem dokończę.
Jak się tylko skończy cała kwarantanna i w końcu uzbieram pokaźną sumkę, zobaczycie takie moje autorskie sesje.

1)Naturalność
2)Żywe kolory
3)Sesje na zewnątrz budynków
4)Dużo światła słonecznego
5)Efektowne pozy ciała
6)Charyzma i męskość bijąca z modeli

Fashion/Photography/Lifestyle/Men/Pose
Swobodna poza, odbicie w lustrze, chłodna kolorystyka

gavindoran: “ It’s okay if some people don’t like you. Not everyone has good taste. @stevenonoja ”
zza okna, odbicie ulicy, elegancja, codzienność

kontrast, naturalność, codzienność, prostota, żywy kolor

codzienność, naturalność, promień słońca

men's street fashion styles #Menstreetstyles
artystyczne, kolorowe, kontrast, naturalność, luz

żywe kolory, spokój, naturalność
Pinterest: @jalapeño
kontrast, kreatywne, modowe, streetwear, pozowanie, charyzma


Komentarze